


علی(ع) امام من است و منم غلام علی(ع)
خداجونم ، به حضرت علی خیلی لطف کردی و بهش عشق دادی ...خیلی محترمه امام دوس داشتنی که مهرش به دل همه هست..........امام علی (ع) جانم شاید من شیعه و محب خیلی بدی برات باشم ولی تو امام خیلی خوبی برای من و ازته قلبم دوست دارم امیدوارم فردای قیامت دست همه محبان و شیعیانتو بدون در نظر گرفتن گناهانشون بگیری .....آقا جانم تبریک و عشقی مولای من
دلم گرفته خدا...ما را در سایت دلم گرفته خدا دنبال میکنید
برچسب: مولام, نویسنده: بازدید: 132 تاريخ: چهارشنبه 29 شهريور 1396 ساعت: 16:40